گرمایشی سرمایشی

كم مصرف ترين بخاري برقي

كالاارشيا تضمين بهترين قيمت پنكه حرارتي

كم مصرف ترين بخاري برقي

فصل زمستان و بارش برف زیبایی‌های خاص خودش را دارد ولی سرمای شدیدی را هم با خود به همراه می‌آورد و باید با ابزارهای موجود برای این سرما آماده شویم. شوفاژ و بخاری اصلی‌ترین وسایل گرمایشی خانه‌ها هستند ولی در بسیاری از مواقعی که استفاده از گاز ممکن نیست بخاری و هیتر برقی به بهترین گزینه تبدیل می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین بخاری برقی کم مصرف را به شما معرفی کنیم تا هم راحت‌تر بتوانید یک وسیله گرمایشی خوب برای خانه خریداری کنید و هم هزینه قبض برق را نیز افزایش ندهید.

 

بخاري يا هيتر برقي چيست؟

بخاری برقی از جمله وسایل مهم خانه محسوب می‌شود که نصب آن نیازی به یک متخصص ندارد. همین موضوع موجب سهولت استفاده از آن شده است. از دیگر مزایای بخاری‌های برقی، بازده گرمایی بسیار بالای آن است. علاوه بر این، امکان استفاده از بخاری برقی در حمام نیز وجود دارد. از دیگر مزایای شگفت‌انگیز بخاری برقی، میزان آلودگی کمتر آن نسبت به سایر سوخت‌ها از جمله نفت، گاز یا زغال سنگ است. حال سوالی که پیش می آید مصرف برق این بخاریهای برقی هست . لازم به ذکر هست که كم مصرف ترين بخاري برقي از نوع هالوژني یا تابشی می باشد که میزان مصرف یک سوم تا یک چهارم کمتر به نسبت بخاری های برقی المنتی دارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخاری‌های برقی، پرتال بودن یا قابل حمل بودن است. به عبارت دیگر، می‌توان جای بخاری را تغییر داد. این ویژگی برای برخی از مکان‌ها یک امتیاز بسیار مهم محسوب می‌شود چراکه می‌توان جای بخاری را به راحتی و بدون نیاز به نصب مجدد تغییر داد. این کار برای بخاری‌های غیر قابل حمل به این راحتی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 

انواع بخاری برقی

1- بخاري برقي هالوژني يا تابشي

بخاري برقي مدل هالوژنی کم مصرف ، محصولی مدرن و با طراحی زیباس كه با کمترین میزان مصرف انرژی مي باشد ،همچنين مجهز به ريمون كنترل و تايمر و چرخش چپ و راست می باشد که ظاهري شبيه پنكه دارد اما پره ندارد و در واقع گرما از طريق يك لامپ هالوژن گرماده و يك صفحه انعكاس دهنده منتقل مي شود. اين هيتر برقي بدليل شعاع تابش بالايي كه دارد انتخابی بسيار مناسب برای گرم کردن روزهای سرد سال است.

 

بخاری پنکه‌ای ارشیا طراحی استاندارد دارد و کم مصرف است (رده انرژی A) و در مقایسه با انواع دیگر بخاری های برقی، برق کمتری مصرف می‌کند. این محصول بدلیل تکنولوژی جدید هالوژنی (تابشی) محیط را با کمترین میزان برق مصرفی (500 تا 1000 وات) گرم می‌کند.

 

بهترین قیمت كم مصرف ترين بخاري برقي هالوژني ارشیا در کالا ارشیا

بخاري برقي هالوژني يا تابشي |پنكه حرارتي ارشیا

 

2- رادیاتور برقی

مردم رادیاتور برقی را به عنوان شوفاژ برقی و یا رادیاتور روغنی می‌شناسند. این محصول به شکل شبکه‌های رادیاتور بوده که داخل پره‌هایش از روغن پرشده‌ است. در این مدل بخاری برقی المنت باعث داغ شدن روغن موجود در دستگاه شده، روغن در پره‌ها حرکت می‌کند و محیط پیرامون خانه گرم می‌شود. در واقع روغن در این دستگاه به عنوان ناقل حرارت بوده نه سوخت دستگاه

  • رادیاتور برقی نسبت به بخاری گازی هزینه مصرفی بالاتری دارد

رادیاتورهای برقی معمولا ۵ تا ۱۵ پره دارند و توان مصرفی‌ آنها بسیار بالا می باشد. (حدود 3000 تا 6000 وات)

 

بخاري برقي

3- بخاري برقي المنتي

همانطور که از نام این بخاری‌ها پیداست، برای گرمادهی محیط از چندین المنت استفاده می‌شود و معمولا یک سطح بازتابنده (معمولا آلمینیوم تقویت شده) در بخش پشتی المنت‌ها قرار داده می‌شود. برخی از این بخاری‌ها دارای 2 تا 4 المنت بوده و توانی حدود 2000 تا 4000 وات دارند. در این بخاری‌ها می‌توان با انتخاب تعداد المنت‌هایی که می‌خواهید  روشن کنید، میزان گرمادهی بخاری را مشخص كرد

مصرف برق اين مدل بخاری های المنتی بالاهست و با وجود گرمای خوبی که دارند پيشنهاد داده نمیشوند.

بهترين بخاري برقي المنتي ارشيا

 

معرفي كم مصرف ترين بخاري برقي

پنکه حرارتی ارشیا بدلیل کم مصرف بودن بهتون گرمایی لذت بخش در سرما رو میده و دیگه مثل بخاری های المنتی و … نگرانی مصرف برق را ندارید. بدلیل تابش زیادی که داره قابل استفاده برای شرکت ها، رستوران ها با فضای باز، منازل و سالن ها و … میباشد.

كم مصرف ترين بخاري برقي

كم مصرف ترين بخاري برقي از نوع هالوژني در دو حالت ایستاده یا دیواری تولید و عرضه میشوند که میتونید به طور کامل بررسی و انتخاب بفرمایید.

بر روی بدنه این مدل یک صفحه نمایش LED تعبیه شده است که مقدار دما و حالت کاری پنکه گرمایی را نمایش می‌دهد. با استفاده از کنترل همراه محصول می‌توان مقدار گرما، دما و حالت فن را از راه دور کنترل کرد.

از ویژگی‌های مهم دیگر این مدل، تایمر است. تایمر محصول از 30 دقیقه تا 8.5 ساعت قابل تنظیم است. ارتفاع پنکه حرارتی هالوژنی در سه حالت رومیزی، نیمه ایستاده و ایستاده قابل تنظیم است. در حالت افقی تا 180 درجه از چپ به راست امکان گردش دارد، بنابراین می‌توان در موقعیت‌ دلخواه و منتاسب با شرایط محیط آن را تنظیم کرد. طراحی محصول ایمن و مجهز به سیستم ایمنی قطع خودکار در زمان واژگونی است، بنابراین در صورت واژگون شدن، سنسور به طور خودکار بخاری را قطع می‌کند و از بروز آتش سوزی و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

توان ماکسیمم این مدل 1000 وات است و در 2 حالت توان 500 وات ( تنظیم گرما Low)، توان 1000 وات ( تنظیم گرما High) تنظیم می‌شود. در ساخت این محصول از المنت‌های هالوژنی استفاده شده است و به همین دلیل تا 90 درصد انرژی را انتقال می‌دهد. با توجه به گرمادهی این محصول با پرتو طبیعی مادون قرمز، برای درمان دردهای مفاصل و روماتیسمی مفید است. ابعاد پنکه، 140×40×40 سانتی‌متر است و با توجه به وزن تقریبی 6 کیلوگرم آن، به آسانی قابل حمل بوده و در نقاط مختلف اتاق می‌توان آن را قرار داد. بر روی بدنه محصول از روکش ایمنی برای جلوگیری از سوختگی استفاده شده است.

 

مشاورین خرید ما هم همیشه راهنمای شما عزیزان هستند تا بهترین انتخاب و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. این پنکه حرارتی کم مصرف تابشی در سه حالت دیواری و ایستاده با فن و ایستاده بدون فن تولید می شوند.

خريد كم مصرف ترين بخاري برقي ارشيا در كالا اريا با ارسال رايگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *